Birim Hizmetleri
İşletme
Müdürü
İşletmenin idari, mali ve teknik işlerini, kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge,
çalışma programları, bütçe esasları ve işletmecilik ilkelerine uygun biçimde
yürütmek,
Satın
Alma Birimi
Üniversite Hastanesinin ihtiyacı olan her türlü mal ve hizmet alım ihaleleri
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu doğrultusunda İhale ve doğrudan temin usulüyle
karşılanmaktadır. Birimde 12
personel görev yapmaktadır.
Tahakkuk Birimi
Satın alınan mal ve hizmet alımlarının tahakkuk işlemlerinin yapıldığı birimdir.
Birimde 4 memur görev yapmaktadır.
Gelir
Gerçekleştirme - Evrak Kayıt Posta Birimi
SGK mensuplarının MEDULA sistemine kayıt ve gönderme işlemleri yapılan fatura ve
icmalleri ile diğer tedavi gören hastaların kontrol ve imzasının tamamlanarak,
ilgili Müdürlüğe gönderilmesini sağlamaktır.
İcmali hazırlanan eki faturalar elden veya postayla evrak kayıt posta birim
görevlisi tarafından ulaştırılır. Ayrıca İşletme adına gelen evrak ve
gönderilecek yazı ve belgelerin kayıt ve teslim işlemleri de burada
yapılmaktadır. Birimde 5 personel
görev yapmaktadır.
4B
Özlük Takip - Avans ve Zorunlu Sigorta
Hastaneye avans olarak yatırılan tutarlardan herhangi bir nedenle geri ödenmesi
gereken miktarları gerekli evrakları tamamlayarak hasta veya yakınına iade
edilmesini sağlanır, İşletme 4/B kadrosunda çalışan personellerin özlük işleri,
öğretim elamanlarının zorunlu sigorta kurum payı ödeme belgelerinin düzenlenmesi
işlemi, bir personel tarafından
yürütülmektedir.
4/B,
Kadrolu maaş, hizmet alımı ihalesi hakkediş ve Dış Birim Fatura Birimi
Birimde iki personel görev yapmaktadır. İşletmenin kadrolu ve 4/B kadrosunda
bulunan çalışanların maaş ve diğer özlük haklarına ilişkin ödemeye esas
belgelerinin düzenlenmesi, hizmet ihalesi kapsamında hak ediş ve tahakkuk
hazırlığı, araştırma görevlileri ile yardımcı sağlık hizmetlerinin nöbet
ücretlerine ilişkin belgelerin düzenlenmesi, İşletmenin Web sayfası güncelleme
ve işlerliğinin yürütülmesi, İşletmede üretilen (Hastane dışı) mal/hizmet
faturalarının tanzimi yapılmaktadır.
Performans Takip ve Tahakkuk Birimi/ Bütçe
Performans ve sabit ek ödeme bordro ve tahakkuk belgelerinin düzenlenmesi,
İcradan gelen ödemelerin hazırlanması, İşletme birimlerinin talep ettiği
faturaların muhasebe işlem fişlerinin düzenlenmesi, İşletmenin KDV, muhtasar ve damga vergisi kesintilerinin takip
edilerek beyanname verilmesi ile Muhasebe İşlem Fişinin düzenlenmesi, İşletme
Birimleri bütçe, ek bütçe ve bütçe aktarmalarının takibi işlemlerinin
yürütülmesi, birimde üç personel
görev yapmaktadır.
Yazı
İşleri-İşletmede çalışanların özlük takibi/Sekreterlik
Müdürlükle ilgili verilen yazışmaların yapılması, çalışanların izin-rapor
takibi, Müdürlükle ilgili sekretarya işlemlerini görevini yürütmekle görevli bir
personel bulunmaktadır.